Aktywna Mama

Chcesz poczuć się znowu dobrze w swoim ciele? Chcesz sprawić, żeby było zdrowe i sprawne na długo?

Ciąża i poród to ogromny wysiłek dla organizmu kobiety. Jej ciało potrzebuje wtedy specjalnego traktowania i uważnie dobranych ćwiczeń. Podstawową kwestią jest odwrócenie zmian, które zaszły w okresie oczekiwania na dziecko i przywrócenie utraconych funkcji narządom wewnętrznym i mięśniom. W bezpieczny i świadomy sposób, który przyspieszy regenerację bez doprowadzania do kolejnych przeciążeń lub pogłębiania powstałych problemów.

Zajęcia dla kobiet po ciąży zawierają: ćwiczenia nad prawidłową postawą i stabilizacją ciała, ćwiczenia wzmacniające i rozciągające, ćwiczenia mięśni dna miednicy, ćwiczenia mięśni brzucha (z uwzględnieniem opcji rozejścia kresy białej), ćwiczenia oddechowe i relaksacyjne. Trening ułożony jest w logiczną całość z szacunkiem dla kobiecego ciała, jego specyfiki i wymagań.

Warto znaleźć ten czas dla siebie także dlatego, że każde dziecko potrzebuje zdrowej i szczęśliwej mamy.

 

*Na zajęcia zapraszamy:

  • mamy z dziećmi do lat 2; starsze dzieci, z racji swoich potrzeb motorycznych, mogą po prostu stanowić zagrożenie dla tych zupełnie malutkich
  • mamy po wizycie kontrolnej u lekarza potwierdzającej prawidłowe zakończenie połogu (6 tygodni w przypadku porodu naturalnego i 8 tygodni po cesarce)